miercuri, 13 martie 2013

EVOLUTIE RASADURI 2013

Pe toate blogurile de gradinarit este forfota mare, unii inca insamanteaza, atii se pregatesc de repicat sau deja au repicat rasadurile. Sunt semne bune de vestire a primaverii care o sa-si intre in drepturi cat de curand. Pentru ca este primul an in care m-am apucat de facut rasaduri, va dati seama ca nu pot veni cu sfaturi, dar ceva ceva zic eu ca am invatat. Pot numai sa va arat cum au evoluat in timp rasadurile mele:
aici sunt ardeii gogosar semanati la gramada dupa ce am vazut ca cei pusi direct in pahar nu au o evolutie tocmai multumitoare


 diferenta fata de cei pusi cu doaua-trei saptamani inainte nu este prea mare


vinetele cresc si ele putin cate putin, desi am fost ingrijorata la inceput ca primele frunzulite erau cam palite



dar de departe reginele rasadurilor mele sunt rosiile, desi le-am amestecat si nu stiu ce soi am in fiecare pahar. Dat fiind ca este primul meu an, imi iert ignoranta si anul viitor o sa ma organizez si cu etichetatul!





si pentru ca am prins curaj, acum doua zile am semanat si in minisere asa cum am vazut la Vasi pe blog:

nu m-am putut abtine si am fotografiat si violeta, floarea mea de suflet:

Sa aveti spor la rasaduri!

4 comentarii:

  1. Arata foarte bine toate, felicitari! Si e adevarat, printre ele rosiile sunt reginele. Au niste frunze atat de frumos dezvoltate! Am inteles ca ai uitat sa le notezi, daca ai mai multe soiuri ar fi frumos sa ajunga in gradina din toate. Aici va interveni si norocul tau :)
    Cand ai semanat vinetele? Au deja frunzulitele alea rotunde; ale mele parca stagneaza de cateva zile. Felicitari inca o data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! sunt foarte mandra de ele. Cred ca in jurul datei de 24 februarie am semanat vinetele primite de la Banca de gene din Suceava. Am avut ceva emotii cu ele pentru ca la 2-3 plante primele frunzulite se ofilisera, dar acum vad ca sunt bine. Inca nu le repic nici pe ele si nici ardeii. Astept sa se faca mai maricele. Mai am in minisere inca doua soiuri de vinete,trei de rosii primite de la Vasi si doua de ardei kapia, dar de data asta am scris pe ele denumirea si data la care le-am pus.

      Ștergere
  2. Super arata rasadurile, mai ales vinetele, cu frunzulitele lor rotunde. Si rosia aia cu frunza lata pare o rosie mai speciala :) Se le vezi mari in gradina !

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa mearga la fel de bine pana le voi muta in gradina. Chiar nu stiu care ce soi este pentru ca am neglijat etichetatul! Cu vinetele inca am emotii pentru ca sunt destul de fragile.

    RăspundețiȘtergere