luni, 15 aprilie 2013

Cozonac

Pentru ca nu am mers la tara si pentru ca se apropie pastele, am vrut sa probez niste faina primita de la prietena mea Brandusa si sa-i onorez rugamintea de a face doi cozonacei pentru nepoatele ei si alti doi pentru fata unei alte prietene. Nu va scriu reteta pentru ca este cea a Silviei Jurcovan, dar o sa postez imagini cu etapele importante:
aluatul dupa framantat:

dupa ce l-am impaturit cu unt:
dupa o ora:
in sectiune:
umplutura cu albusuri, nuca si cacao:




l-am asezat in tavi:




si prosusul finit:





O saptamana frumoasa!

4 comentarii:

  1. E o arta sa faci cozonac. Bravo !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este un desert mai migalos si oarecum pretentios. Ai mei nu concep sarbatorile de Paste si de Craciun fara cozonaci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am primit cadou o masina de facut paine si facutul cozonacului a devenit o placere.Cred ca am ceva cu nervii capului :)) ca nu suport sa mi se lipeasca coca pe degete....asa ca venirea unui asa obiect in bucataria mea a fost o binecuvantare pentru familia mea! Pun ingrediente in masina, le framanta le dospeste , apoi o scot din aparat ,pun umplutura si bag la cuptor si gata cozonacul !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si eu o masina de facut paine dar n-am crezut ca se poate face coca de cozonac in ea. Baiatul meu cel mare a facut odata coca pentru pizza, dar aluatul de pizza nu este asa pretentios. O sa incerc si eu daca tu zici ca este ok.

      Ștergere