luni, 28 octombrie 2013

Cornuri fragede

Saptamana trecuta am cumparat o punga de croissante dintr-un magazin si am fost foarte dezamagita. Erau cleioase, nicicum fragede, nici vorba sa fi trecut untul pe langa ele. Si atunci mi-am propus sa gasesc o alternativa ca in weekend sa mancam croissante fragede si proaspete si am gasit-o in cartea de bucate a Silviei Jurcovan:


Drept urmare am trecut la fapte.
Am framantat un aluat din smantana, ou, lapte, drojdie, zahar, coaja si zeama de lamaie, faina:
 Am incorporat faina in margarina:

 Aici este aluatul dupa ce s-a dospit:
 L-am impaturit:
 Am umplut cornurile cu dulceata de gutui:

 si cu branza:

 Aici este rezultatul final, am apucat sa fotografiez numai prima farfurie, restul au inceput sa dispara:
Au fost foarte bune, sigur repetam!

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Singurul regret...au fost prea putine!
      Acum tot caut pe net si am vazut niste retete grozave, incercam sa perfectionam =))

      Ștergere
  2. Mmm
    Pana aici a venit mirosul :))
    Ma tenteaza rau

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! mirosul era demential. Cand s-au trezit baietii au venit teleghidati in bucatarie.

      Ștergere
  3. Bina ca ai fost pe faza cu aparatul, ca puteai sa ratezi momentul si nu ne-ai fi aratat si rezultatul. Arata foarte bine, cred si eu ca s-au terminat repede. Asa trezire, in miros de cocaturi la cuptor as vrea si eu. Rasfatatii mamei...

    RăspundețiȘtergere